Wednesday, May 18, 2011

MIU MIU


The Young line By PRADA. Fashion Handbags ,Original and Exclusive Design By MIU MIU, Milano

NEW ARRIVALS!

MIU MIU SHOULDER BAG
PRICE: RM4,727.00
ITEM CODE: MM 001



ITEM CODE: MM 002

ITEM CODE: MM 003

NAPPA LEATHER SHOULDER BAG WITH MATELASSÉ FLAP
POLISHED BRASS HARDWARE
CHAIN SHOULDER STRAP WITH NAPPA LEATHER DETAILS
MIU MIU LOCK CLOSURE
METAL LETTERING LOGO ON OUTSIDE
SATIN LINING

SIZE: L32 H17 W8 CM




MIU MIU TOP HANDLE
PRICE: RM3,827.00
ITEM CODE: MM 004



ITEM CODE: MM 005




ITEM CODE: MM 006

SHINY CALF MATELASSÉ TOP HANDLE BAG
BRAIDED HANDLE
POLISHED BRASS HARDWARE
DETACHABLE SHOULDER STRAP
CLOSURE WITH LOOP AND MIU MIU LOCK
KEYCHAIN FOR LOCK
INSIDE POCKET WITH ZIPPER
METAL LETTERING LOGO ON OUTSIDE
COTTON SATIN LINING

SIZE: L29 H20 W14 CM




MIU MIU CLUTCH
PRICE: RM4,840.00


ITEM CODE: MM 007




ITEM CODE: MM 008

NAPPA LEATHER "STAGE" CLUTCH WITH CLOQUET FLAP
POLISHED STEEL HARDWARE
SHOULDER STRAP DECORATED WITH CRYSTAL PLEXIGLAS AND SWAROVSKI STONES
MIU MIU SWAROVSKI TURN-LOCK CLOSURE
METAL LETTERING LOGO ON OUTSIDE
SATIN LINING
SHOULDER STRAP LENGTH: 92 CM

SIZE: L28 H17 W8 CM







*HARGA ISTIMEWA INI HANYA UNTUK RAYA 2011 SAJA!

Dijamin penghantaran terus kepada anda dalam tempoh seminggu sebelum Raya.

Order now...gayakan Raya dengan MIU MIU!

sekiranya berminat dengan model yang lain juga boleh layari

Emailkan kepadacomeygirl_82@yahoo.com utk pre-order dari sekarang hingga 15 Ogos 2011

PEMBAYARAN:

BOOKING = RM600.00 bagi setiap item (sila emailkan ke comeygirl_82@yahoo.com

untuk pengesahan booking

BAYARAN PENUH perlu dibuat sebelum tamat pre-order iaitu15 Ogos 2011.


HAPPY SHOPPING!

No comments:

Post a Comment